• Modern felszerelés, digitális röntgen

• Állandó akciók!

• // Hatodik labda
  • Folyamatos fejlesztések

• // VÉGE, ez alatt már ne szúrj be semmit!
%

Rendkívüli közlemény és ünnepi nyitvatartásunk

Kedves Pácienseink!

dr. Dávid Zoltán szabadsága miatt éjszakai és hétvégi ügyeletet az alábbi időszakban sajnos nem tudunk nyújtani:

Július 29. hétfő és Július 30. kedd éjszaka. Július 31. szerda éjjeltől ismét a megszokott rendben vállalunk ügyeleti ellátást.

valamint

Augusztus 9. péntektől - Augusztus 16. péntekig az ügyelet nem lesz elérhető, augusztus 17. szombattól azonban ismét a megszokott rendben lesz ügyeleti ellátás.

FONTOS: a rendelési időt változás nem érinti! Hétköznapokon 10-12 ; 16-19 óra között valamint szombaton 10-13 óra között az ambuláns ellátás zavartalan!

Az Augusztus 20. Nemzeti Ünnephez kapcsolódóan az alábbi ünnepi nyitvatartással várjuk Önöket:

Augusztus 19 Hétfő - rövidített nyitvatartás 10-13 óráig - dr.Dávid Zoltán várja Önöket
Augusztus 20. Kedd - ZÁRVA - csak telefonos ügyelet

Augusztus 21. szerdától a megszokot rendelési idővel várjuk kedves pácienseinket!

Megértésüket ezúton is köszönjük!

Macskák oltásáról

A macskák esetében se a veszettség, sem az egyéb fertőző macskabetegség elleni oltás nem kötelező, de az emberi higiénia miatt a veszettség oltás beadatása ajánlott, hiszen egy kertben élő vagy ki-bejáró macska sokkal több kóbor, vagy kontrolálatlan állattal találkozhat, érintkezhet mint a kutyák.

Macskanátha és vírusos gyomor-bélgyulladás

A macskák több fertőző betegségtől szenvednek, amik jórészét  több védőltással és azok évenkénti ismétlésével kivédhetünk. A cicák esetében a kombinált oltással a fertőző macskanátha és a vírusos gyomor-bélgyulladás, panleukopénia ellen védekezhetünk. Mindkét betegség lehet halálos.

Leukózis

A leukózis elleni védőoltás a macskák között sajnos egyre gyakoribb, gyógyíthatatlan, az immunrendszert és a vérképző szerveket megtámadó, vírusos betegség, a leukózis ellen nyújt védelmet.

Fertőző hashártyagyulladás (FIP)

A harmadik, a cicáknak beadható védőoltás a FIP oltás, ami az ugyancsak halálos fertőző hashártyagyulladás (FIP) ellen véd. Az oltás orrbacsepegtetéssel történik.

Általában ajánlott oltássorozat kölyökmacskáknak (változhat az állat kora, származási körülményei, stb. alapján):

Életkor Oltás
8. hét kombinált
10. hét leukózis
12. hét kombinált
14. hét leukózis
16. hét veszettség
18. hét FIP

Rendelési időnk

Hétfő:10-12 16-19
Kedd:10-12 16-19
Szerda:10-12 16-19
Csütörtök:10-12 16-19
Péntek:10-12 16-19
Szombat:10-13

Rendelési időn kívül 24 órás állatorvosi ügyeletünk áll betegeink és gazdáik rendelkezésére
Kérem kattintson és olvassa el a részleteket!

Hírlevél

Translate To:

Kártyás fizetési lehetőség

Nálunk fizethet kényelmesen, kártyával is!

Térkép

Elérhetőségünk